Dragă partener,
In cazul in care produsul nu vi se potriveste sau nu sunteti multumit de el aveti posibilitatea sa il returnati in termen de 14 zile calendaristice de la livrare, conform O.G. 130/2000.
Produsele realizate pe comandă, în funcție de specificațiile individuale (dimensiuni, finisaje, modele personalizate sau alte cerințe speciale), nu pot fi returnate, conform legislației în vigoare privind protecția consumatorilor. Aceste produse sunt create special pentru a răspunde cerințelor tale unice, noi ne străduim să le realizăm impecabil, iar din acest motiv, nu pot fi revândute sau reutilizate în alt scop.
Pentru a ne asigura că totul este perfect, te rugăm să verifici cu atenție detaliile comenzii înainte de a o confirma. Suntem întotdeauna aici pentru a vă oferi suport și clarificări – nu ezita să ne contactezi!
Pentru a returna un produs va fi necesar sa ne contactati pentru a stabili conditiile returului. Avem nevoie sa specificati care sunt motivele returnarii si de asemenea sa specificati modalitatea de compensare:
• inlocuirea produsului cu unul identic sau alt produs de pe stoc
• primirea banilor inapoi
Daca alegeti inlocuirea produsului cu un alt produs din stoc si din aceasta operatiune rezulta o diferenta de bani se va proceda in felul urmator:
• daca produsul ales de dumneavoastra are o valoare mai mica decat cea a produsului initial noi va vom returna diferenta in contul dumneavoastra bancar
• daca produsul ales de dumneavoastra are o valoare mai mare decat cea a produsului initial veti plati diferenta la primirea coletului sau, in avans, prin transfer bancar.
In cazul in care alegeti varianta de rambursare a banilor atunci trebuie sa ne transmiteti contul d-voastra bancar, iar rambursarea contravalorii produsului se va face în cel mult 15 zile de la receptionarea coletului de catre ATELIERUL DE FIER FORJAT BADEA CARTAN SRL, în contul bancar indicat.
Pentru a asigura un proces de retur corect și transparent, vă rugăm să luați în considerare următoarele aspecte în cazul în care coletul pe care l-ați primit este deteriorat:
In cazul in care produsele sunt returnate datorita unei neconformitati constatate de catre client (articol/colorit/dimensiuni diferite de cele comandate, probleme de calitate ale produselor) toate costurile de transport vor fi suportate de catre ATELIERUL DE FIER FORJAT BADEA CARTAN SRL, in caz contrar costurile de transport vor trebui suportate de client (daca nu s-a perceput taxa de transport la livrarea produsului, costurile retinute pentru retur vor fi similare cu taxele de expediere afisate in dreptul produsului la momentul initierii returului, taxa de transport se refera la taxa perceputa pentru expedierea coletului de la client catre ATELIERUL DE FIER FORJAT BADEA CARTAN SRL, dar si de la ATELIERUL DE FIER FORJAT BADEA CARTAN SRL catre client).
Pentru a putea returna un produs trebuie ca acesta sa nu prezinte semne de utilizare, sa nu fie deteriorate si sa fie in ambalajul original.
Descrierea procesului de retur.
Trimiteti e-mail la adresa retur@balustradetm.ro in care sa ne precizati:
- numarul de comanda
- motivul returnarii
- precizati daca produsul a fost utilizat, daca este deteriorat, daca aeste ambalat in ambalajul original, daca ambalajul original este deteriorat
- contul de returnare a banilor
- doreste inlocuirea produsului cu unul identic sau alt produs de pe stoc
- primirea banilor inapoi
- date de contact: numar telefon, adresa de e-mail